آ

  • آذرشهر- کتابخانه‌های عمومی چالش‌ها و راهکارهای جذب بزرگ‌سالان نوسواد به کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی شهرستان آذرشهر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 95-121]

ا

  • اثربخشی سازمانی نقش فرایندهای مدیریت دانش در دستیابی به اهداف شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 1-15]

  • ارزیابی ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهره‌وری آسیایی (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]

  • ارزیابی ارزیابی شایستگی‏ های مدیران کتابخانه‏ های دانشگاهی (مطالعه‏ ی موردی: کتابخانه‏ های دانشگاه ‏های شهرستان اهواز) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 91-112]

  • ارزیابی شناختی مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگی‌های موقعیتی بر نگرش به اشتراک‌گذاری دانش در کتابداران کتابخانه‌های عمومی [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 17-37]

  • ارزش‌گذاری مشروط بررسی تمایل به پرداخت کاربران برای خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 55-81]

  • استاندارد یونی‌مارک بررسی مقوله‌های طبقه‌بندی خاص مدارک و ارائه طرح طبقه‌بندی پایان‌نامه‌ها با تأکید بر پرسش‌های WH [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 55-74]

  • اشتراک دانش مروری بر نظریه ‏های کاربردی در مطالعات مربوط به رفتار اشتراک دانش [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 113-142]

  • اعضای هیئت ‏علمی بررسی فعالیت‌های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه الزهرا در شبکه اجتماعی علمی ریسرچ گیت و تأثیر آن در پایگاه استنادی اسکوپوس و موتور جستجوی گوگل اسکولار [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 43-69]

  • اکتساب دانش تأثیر اکتساب دانش و جو سازمانی بر عملکرد شغلی کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهرستان رشت [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 25-41]

  • اینترنت اشیاء درنگی بر استفاده از اینترنت اشیاء و ارائه الگوی کاربرد آن در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 89-113]

  • انجمن کتابداری آمریکا تحلیل خدمات سالمندان در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 115-137]

  • اهواز ارزیابی شایستگی‏ های مدیران کتابخانه‏ های دانشگاهی (مطالعه‏ ی موردی: کتابخانه‏ های دانشگاه ‏های شهرستان اهواز) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 91-112]

ب

  • بیگانگی اجتماعی بررسی رابطه میزان استفاده از تلفن همراه و اینترنت با بیگانگی اجتماعی در دانشجویان [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 109-122]

  • بلوغ مدیریت دانش ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهره‌وری آسیایی (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]

پ

  • پدیده بازنگری در تعریف نظریه با رویکرد کتاب‌شناختی [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 75-93]

  • پرسش‌های WH بررسی مقوله‌های طبقه‌بندی خاص مدارک و ارائه طرح طبقه‌بندی پایان‌نامه‌ها با تأکید بر پرسش‌های WH [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 55-74]

  • پژوهشنامۀ مالیات مطالعه علم‌سنجی تولیدات علمی پژوهشنامه مالیات [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 33-54]

ت

  • تبیین بازنگری در تعریف نظریه با رویکرد کتاب‌شناختی [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 75-93]

  • تحلیل محتوا مطالعه علم‌سنجی تولیدات علمی پژوهشنامه مالیات [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 33-54]

  • تحلیل محتوا ارزیابی و تحلیل مقاله‌های علمی – پژوهشی مدیریت دولتی در نشریه‌های منتخب این رشته در ایران [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 33-53]

  • تسهیم دانش مروری بر نظریه ‏های کاربردی در مطالعات مربوط به رفتار اشتراک دانش [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 113-142]

  • تمایل به پرداخت بررسی تمایل به پرداخت کاربران برای خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 55-81]

  • تولیدات علمی مطالعه علم‌سنجی تولیدات علمی پژوهشنامه مالیات [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 33-54]

ج

  • جو تیمی رابطه ساختاری بین جو تیمی، رهبری توانمندساز و نگرش نسبت به تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 1-31]

  • جوسازمانی تأثیر اکتساب دانش و جو سازمانی بر عملکرد شغلی کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهرستان رشت [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 25-41]

چ

  • چالش‌ها و راهکارها چالش‌ها و راهکارهای جذب بزرگ‌سالان نوسواد به کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی شهرستان آذرشهر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 95-121]

خ

  • خدمات سالمندان تحلیل خدمات سالمندان در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 115-137]

  • خدمات کتابخانه‌ای بررسی تمایل به پرداخت کاربران برای خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 55-81]

  • خودکارآمدی مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگی‌های موقعیتی بر نگرش به اشتراک‌گذاری دانش در کتابداران کتابخانه‌های عمومی [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 17-37]

  • خوشه‌بندی کشف ساختار درونی مطالعات روان‌شناسی مثبت به روش متن‌کاوی [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 1-31]

د

  • دانش مروری بر نظریه ‏های کاربردی در مطالعات مربوط به رفتار اشتراک دانش [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 113-142]

  • دانشجویان بررسی رابطه میزان استفاده از تلفن همراه و اینترنت با بیگانگی اجتماعی در دانشجویان [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 109-122]

  • دانشجویان بررسی عوامل مؤثر بر درک کاربران از کتابخانه ‏های دیجیتالی (مطالعه موردی: کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 71-89]

  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی درآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و رویکرد آن‌ها در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز) [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 83-108]

  • دانشگاه الزهرا بررسی فعالیت‌های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه الزهرا در شبکه اجتماعی علمی ریسرچ گیت و تأثیر آن در پایگاه استنادی اسکوپوس و موتور جستجوی گوگل اسکولار [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 43-69]

  • دانشگاه علامه طباطبائی بررسی عوامل مؤثر بر درک کاربران از کتابخانه ‏های دیجیتالی (مطالعه موردی: کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 71-89]

  • دانش مالیاتی مطالعه علم‌سنجی تولیدات علمی پژوهشنامه مالیات [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 33-54]

  • درک کاربر بررسی عوامل مؤثر بر درک کاربران از کتابخانه ‏های دیجیتالی (مطالعه موردی: کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 71-89]

  • دگرسنجی بررسی فعالیت‌های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه الزهرا در شبکه اجتماعی علمی ریسرچ گیت و تأثیر آن در پایگاه استنادی اسکوپوس و موتور جستجوی گوگل اسکولار [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 43-69]

ر

  • رایانش ابری خدمات استفاده از تکنولوژی رایانش ابری در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: ارائه نقشه راه [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 123-144]

  • رابطه بازنگری در تعریف نظریه با رویکرد کتاب‌شناختی [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 75-93]

  • ریسرچ‏ گیت بررسی فعالیت‌های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه الزهرا در شبکه اجتماعی علمی ریسرچ گیت و تأثیر آن در پایگاه استنادی اسکوپوس و موتور جستجوی گوگل اسکولار [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 43-69]

  • رفتار اشتراک دانش مروری بر نظریه ‏های کاربردی در مطالعات مربوط به رفتار اشتراک دانش [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 113-142]

  • رفتار اطلاع‌یابی درآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و رویکرد آن‌ها در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز) [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 83-108]

  • رفتار تسهیم دانش رابطه ساختاری بین جو تیمی، رهبری توانمندساز و نگرش نسبت به تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 1-31]

  • رهبری توانمندساز رابطه ساختاری بین جو تیمی، رهبری توانمندساز و نگرش نسبت به تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 1-31]

  • روان‌شناسی مثبت کشف ساختار درونی مطالعات روان‌شناسی مثبت به روش متن‌کاوی [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 1-31]

  • روش کیفی بازاندیشی هرمنوتیک در شکل‌گیری پژوهش‌های کیفی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی با تأکید بر دیدگاه گادامر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 123-148]

س

  • ساختار درونی علم کشف ساختار درونی مطالعات روان‌شناسی مثبت به روش متن‌کاوی [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 1-31]

  • سازمان‌های مالی بررسی وضعیت معماری مرجع مدیریت دانش در سازمان‌های مالی (موردمطالعه: مرکز تحقیقات، تحول و برنامه‌ریزی بانک صادرات ایران) [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 39-62]

  • سنجش رضایت مشتری مدل کانو شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 63-88]

  • سوادآموزی چالش‌ها و راهکارهای جذب بزرگ‌سالان نوسواد به کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی شهرستان آذرشهر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 95-121]

ش

  • شایستگی مدیران ارزیابی شایستگی‏ های مدیران کتابخانه‏ های دانشگاهی (مطالعه‏ ی موردی: کتابخانه‏ های دانشگاه ‏های شهرستان اهواز) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 91-112]

  • شبکه ‏های اجتماعی بررسی فعالیت‌های اعضای هیئت‌علمی دانشگاه الزهرا در شبکه اجتماعی علمی ریسرچ گیت و تأثیر آن در پایگاه استنادی اسکوپوس و موتور جستجوی گوگل اسکولار [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 43-69]

  • شرکت‌های بیمه نقش فرایندهای مدیریت دانش در دستیابی به اهداف شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 1-15]

  • شهرداری تهران ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهره‌وری آسیایی (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]

ط

  • طبقه‌بندی پایان‌نامه‌ها بررسی مقوله‌های طبقه‌بندی خاص مدارک و ارائه طرح طبقه‌بندی پایان‌نامه‌ها با تأکید بر پرسش‌های WH [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 55-74]

  • طبقه‌بندی مدارک بررسی مقوله‌های طبقه‌بندی خاص مدارک و ارائه طرح طبقه‌بندی پایان‌نامه‌ها با تأکید بر پرسش‌های WH [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 55-74]

ع

  • عزت‌نفس مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگی‌های موقعیتی بر نگرش به اشتراک‌گذاری دانش در کتابداران کتابخانه‌های عمومی [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 17-37]

  • علم اطلاعات و دانش شناسی بازاندیشی هرمنوتیک در شکل‌گیری پژوهش‌های کیفی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی با تأکید بر دیدگاه گادامر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 123-148]

  • علم‌سنجی مطالعه علم‌سنجی تولیدات علمی پژوهشنامه مالیات [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 33-54]

  • علوم پزشکی بررسی تمایل به پرداخت کاربران برای خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 55-81]

  • عملکرد شغلی تأثیر اکتساب دانش و جو سازمانی بر عملکرد شغلی کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهرستان رشت [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 25-41]

  • عناصر فناوری اطلاعات بررسی وضعیت معماری مرجع مدیریت دانش در سازمان‌های مالی (موردمطالعه: مرکز تحقیقات، تحول و برنامه‌ریزی بانک صادرات ایران) [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 39-62]

  • عناصر کتاب‌شناختی بررسی مقوله‌های طبقه‌بندی خاص مدارک و ارائه طرح طبقه‌بندی پایان‌نامه‌ها با تأکید بر پرسش‌های WH [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 55-74]

  • عناصر کسب‌وکار دانش بررسی وضعیت معماری مرجع مدیریت دانش در سازمان‌های مالی (موردمطالعه: مرکز تحقیقات، تحول و برنامه‌ریزی بانک صادرات ایران) [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 39-62]

  • عناصر مدیریت دانش بررسی وضعیت معماری مرجع مدیریت دانش در سازمان‌های مالی (موردمطالعه: مرکز تحقیقات، تحول و برنامه‌ریزی بانک صادرات ایران) [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 39-62]

  • عوامل مؤثر درک بررسی عوامل مؤثر بر درک کاربران از کتابخانه ‏های دیجیتالی (مطالعه موردی: کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 71-89]

ف

  • فرایند اطلاع‌یابی درآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و رویکرد آن‌ها در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز) [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 83-108]

  • فرایندهای مدیریت دانش نقش فرایندهای مدیریت دانش در دستیابی به اهداف شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 1-15]

  • فرضیه بازنگری در تعریف نظریه با رویکرد کتاب‌شناختی [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 75-93]

  • فناوری اطلاعات درنگی بر استفاده از اینترنت اشیاء و ارائه الگوی کاربرد آن در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 89-113]

ک

  • کتابخانه دانشگاهی درنگی بر استفاده از اینترنت اشیاء و ارائه الگوی کاربرد آن در کتابخانه‌های دانشگاهی [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 89-113]

  • کتابخانه دانشگاهی ارزیابی شایستگی‏ های مدیران کتابخانه‏ های دانشگاهی (مطالعه‏ ی موردی: کتابخانه‏ های دانشگاه ‏های شهرستان اهواز) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 91-112]

  • کتابخانه دیجیتالی بررسی عوامل مؤثر بر درک کاربران از کتابخانه ‏های دیجیتالی (مطالعه موردی: کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 71-89]

  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی تمایل به پرداخت کاربران برای خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 55-81]

  • کتابخانه‌های عمومی مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگی‌های موقعیتی بر نگرش به اشتراک‌گذاری دانش در کتابداران کتابخانه‌های عمومی [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 17-37]

  • کتابخانه‌های عمومی شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 63-88]

  • کتابخانه‌های عمومی چالش‌ها و راهکارهای جذب بزرگ‌سالان نوسواد به کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی شهرستان آذرشهر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 95-121]

  • کتابخانه‌های عمومی شهر تهران تحلیل خدمات سالمندان در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 115-137]

  • کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی خدمات استفاده از تکنولوژی رایانش ابری در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: ارائه نقشه راه [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 123-144]

  • کتابداران کتابخانه تأثیر اکتساب دانش و جو سازمانی بر عملکرد شغلی کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهرستان رشت [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 25-41]

م

  • متن‌کاوی کشف ساختار درونی مطالعات روان‌شناسی مثبت به روش متن‌کاوی [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 1-31]

  • مدیریت دانش نقش فرایندهای مدیریت دانش در دستیابی به اهداف شرکت‌های بیمه [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 1-15]

  • مدیریت دانش مطالعه تأثیر شخصیت و ویژگی‌های موقعیتی بر نگرش به اشتراک‌گذاری دانش در کتابداران کتابخانه‌های عمومی [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 17-37]

  • مدیریت دولتی ارزیابی و تحلیل مقاله‌های علمی – پژوهشی مدیریت دولتی در نشریه‌های منتخب این رشته در ایران [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 33-53]

  • مدل سازمان بهره‏ وری آسیایی ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهره‌وری آسیایی (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]

  • معیار ارزیابی بلوغ مدیریت دانش با استفاده از مدل سازمان بهره‌وری آسیایی (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 1-23]

  • معماری مدیریت دانش بررسی وضعیت معماری مرجع مدیریت دانش در سازمان‌های مالی (موردمطالعه: مرکز تحقیقات، تحول و برنامه‌ریزی بانک صادرات ایران) [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 39-62]

  • مقاله علمی – پژوهشی ارزیابی و تحلیل مقاله‌های علمی – پژوهشی مدیریت دولتی در نشریه‌های منتخب این رشته در ایران [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 33-53]

  • منابع اطلاعاتی درآمدی بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و رویکرد آن‌ها در استفاده از منابع اطلاعاتی الکترونیکی (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز) [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 83-108]

  • موبایل بررسی رابطه میزان استفاده از تلفن همراه و اینترنت با بیگانگی اجتماعی در دانشجویان [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 109-122]

ن

  • نظام‌های بازیابی اطلاعات بازاندیشی هرمنوتیک در شکل‌گیری پژوهش‌های کیفی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی با تأکید بر دیدگاه گادامر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 123-148]

  • نظریه بازنگری در تعریف نظریه با رویکرد کتاب‌شناختی [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 75-93]

  • نظریه‏ ها مروری بر نظریه ‏های کاربردی در مطالعات مربوط به رفتار اشتراک دانش [دوره 6، شماره 21، 1398، صفحه 113-142]

  • نقشه راه خدمات استفاده از تکنولوژی رایانش ابری در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی: ارائه نقشه راه [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 123-144]

  • نگرش نسبت به تسهیم دانش رابطه ساختاری بین جو تیمی، رهبری توانمندساز و نگرش نسبت به تسهیم دانش با رفتار تسهیم دانش [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 1-31]

  • نمایه سالتون کشف ساختار درونی مطالعات روان‌شناسی مثبت به روش متن‌کاوی [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 1-31]

  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تحلیل خدمات سالمندان در کتابخانه‌های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 115-137]

  • نوسوادان چالش‌ها و راهکارهای جذب بزرگ‌سالان نوسواد به کتابخانه‌های عمومی: مطالعه موردی شهرستان آذرشهر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 95-121]

و

  • وابستگی به اینترنت بررسی رابطه میزان استفاده از تلفن همراه و اینترنت با بیگانگی اجتماعی در دانشجویان [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 109-122]

  • وابستگی به تلفن همراه بررسی رابطه میزان استفاده از تلفن همراه و اینترنت با بیگانگی اجتماعی در دانشجویان [دوره 6، شماره 18، 1398، صفحه 109-122]

  • وب‌سایت شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 63-88]

  • وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی شناسایی و دسته‌بندی خدمات مبتنی بر وب مطلوب در وب‌سایت کتابخانه‌های عمومی ایران بر اساس مدل سنجش رضایت مشتری کانو [دوره 6، شماره 19، 1398، صفحه 63-88]

ه

  • هرمنوتیک بازاندیشی هرمنوتیک در شکل‌گیری پژوهش‌های کیفی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی با تأکید بر دیدگاه گادامر [دوره 6، شماره 20، 1398، صفحه 123-148]

login